Bnmv-1 Kızlar son durumlar ne sizde ? Nasıl gidiyor? bebişler nasıl? Ben 30+4 haftalık oldum bebiş dün vajinaya döndü ve kalp ritmi gibi orda hissediyorum onun dışında enfeksiyonum var ve ağrılarım çok 🥺
Alimm-5 Bnmv-1 bende 30 haftalığım benim de sağ kasıkta sertleşiyor gibi bide yatarken sanki bebeğim içeride titriyor gibi bişey hissettim bugün kontrolüme 2 hafta var ama bilemedim bu haftalar böyle herhalde
QUEEN0888 Bnmv-1 30+1 iz .Ama sulu akıntım var yani aklım fikrim orda.Mantar enfeksiyonu var fitil kullanıyorum.İnşeAllah 36 haftani geçerim🥰🤲🏻Hepimiz geçeriz
Bernnnaaaa Bnmv-1 30+4 bende canım. Bende de biraz enfeksiyon çıktı doktorum bol su tüket dedi. Zaten rahim ağızı yetmezliğinden dolayı serklaj var biraz zorlanıyorum bebek de büyüdü çok hareketli 37.haftaya bir gelelim hayırlısıyla daha rahat edicem
Didemesut Alimm-5 bi yere toplandı mı canım acıyor . Oturamıyorum uzun süre sizde de oluyor mu ? İlla uzanmam gerekiyor
cimcimemmmm Alimm-5 kizlar titreme olayını sordum bende de cok oluyordu . Kordon dolanması olabilir dikkat edin. Yataga geçerken uzanırken dönerken kalkarken hep yavaş hareket edin bebek cok sallanmasin Burcuuuuu
mavininhertonuu Yasolinnn titreme burda söylemişlerdi bebek kordonu çekince oluyomuş banada çok garip gelmişti
Kuskoysunlaryoluna 32+4 olduk. Sağ kaburgamda agrı oluyor, bir de dün nedense sertleşme ve toplanma oldu hep korktum doktora gittim nstye bağladılar bir şey çıkmadı çok şükür. Başı aşagı dönmüş sanırım o hareketlerden oldu.
Cdem21 Kuskoysunlaryoluna günlerimiz aynı benimde gece karnım ve belim ağrıdı bi anda bacağımla kasığımın birleşim noktasına bişey batar çıkar gibi oldu eğer geçmeseydi hastaneye gidecektim geçti ama o neydi çok merak ediyorum
mavininhertonuu Ays8 böbrek ağrısı benide mahvediyor bi böbreğim daha çok büyümüş öyle demişti doktor ama ağrısı tuttu mu çok kötü oluyor, enfeksiyon zaten hep var olmaması garip benim için 🤦🏻♀️
Muhammedinannesi2424 Didemesut 5 li ve 3 lu şeklinde aldim ben 10lu bana çok gereksiz geliyo zaten içindekileri ayriyeten alıyoruz
edanur44 Bernnnaaaa bende serklajlıyım suan 27 haftalık oldum çok korkuyorum benimde vajinamda ağrı oluyo sizde de var mı mantar için fitil de kullanıyorum
Koktas Bnmv-1 33+5 teyim karın ağrım vardı kaç gündür doktora gittim enfeksiyon var dedi fitil kullanıyorum
Kingsinem Sevim2211 benimde 35 haftalık rahmimde müthiş bir baskı var bebeğin hareketleri çok sert ayakta duramıyorum karnım kopacak gibi size de böyle şeyler oluyor mu?
Beyzats Bnmv-1 36+2 çok şükür bi sıkıntimız yok baş gelişliyiz ama kilomuz fazla hayırlısı olsun inşAllah prensesime kavusucagim melek kokusu içime çekecegım günü bekliyorum heyecanla💕💗😍
Yasolinnn mavininhertonuu ayyy nasıl yani allah korusun başka bişeye yol açar mı acaba korktum şimdi🥺
Muhammedinannesi2424 30+4 olacağım. Valla biraksam doğacak o halde bizimki. Erken doğum riskim var insAllah abileri gibi aceleci olmaz. Toplanma olayı çok erken başladı cok acıtıyo henüz kanala inmedi.