suzi-61 fazla sizce telaş etmem gereken bişey varmı tansiyonum takibi için yatış dediler ama ben yatmadım evdede takip edebilecegimi söylediler ve eve geldim sizce bu durum normal mi başına gelen varmı
suzi-61 mysweetbabyy ama ilk tansiyonum girişte 14 kusur çıktı sonra 15 çıktı o sürede tatlı çok yedim. Sonrasında hep 12:13 lerde çıktı takip ediyorum şuan normal anlayamadım