Pazartesi beta testi verdim 61.59 (özel bir hastanede ) çıktı ertesi gün değer 49 idi (sağlık ocağında ). 2 farklı yerde verilmiş olan beta sonucuna göre doktor kimyasal gebelik olabileceğini söyledi çarşamba günü kontrolde birde kese görülmedi .
O gece eve geldiğimde kahverengi bir akıntım oldu ceviz büyüklüğünde . Sonrasında da herhangi bir kanamam vs olmadı .
2 günde bir beta takibi yapalım dedi ama ben değer düştüğü için sürekli düşecek diye gidip vermek istemedim .
Düşen beta değeri yukselir mi ?
Birde kimyasal gebelikse kanama ne zaman olur ?
Olmazsa ne yapmalıyım ?