Melek1dzr Eboz Evet ya o nasil oluyor bende anlamadim bu gectigimiz hafta dogum iznine ayrildim. Dogum parasi rapordan alacagimiz parami yoksa cunku 4 aylik rapor 13 bin tl falan yapiyor
hunilimom Eboz calisan iseniz rapor alıyorsunuz muhasebeciniz hallediyormus tam bilmiyorum orasını calismiyorsaniz doğumdan sonra belge ve kimlikleriniz ile SSK ya başvuru yapıyorsunuz 1 ay sonra yatıyor hesaba ilk çocuk 300 2. 400 TL