Buse01 Kizlar esimle dun iliskiye girdgmzde genislemis oldugunu soyledi zaten bnde farkettim hic canm yanmadi eskiden olsa felaket canim yanardi hissetmedim desem yeridir Anlicagnz acaba acilmami var niye genislediki daha 28+5 haftaligim
Mum56 Buse01 açılman olsa. Sancın olurdu rahımın büyüyor Rahmin kendini Doğuma hazırlık o yüzden öle hısettınız ama yınede hekımlere sor derım
Buse01 Mum56 zaten gobegim asagida bnm bazen idrar keseme bi srtlik degiyor asagi dogru cekiyor gobegimi tasiyamiyorum yani bazen
Buse01 [bilinmeyen] tmm cnm tesekurlet gobegim asagida bnm ya cok agiasiyor yururken asagi dogru idrar kesem filan baski oluyor asiri
Deletedmom831 Hayır canım hamileyken vucudundaki hormonlar ostrojen sıvı salgılıyor afedersin kayganlaşıyor buda eşine kolay geldiği icin genişlemiş diyor o acıdan korkma daha doğum falan yapmamışsın hem suyun yada nişanın gelmemişse üstelik acılma bebeğin oldugu kesenin başında olur yani senin rahmin baya yukarısında bebek aşagı inince genişler 👍
oglummehmedim Cok sacma ve utandirici bir laf olmuw kusura bakmayin lutfen cok sinir bozucu oyle olsada niye soyluyor ki bos verin zaten normal genisliycek normal dogumdsn sonra daha da genisler o zamsn napicakmiw bidaha bana boyle seyler soyleme diyin bence hic hos degil
Aselminamm Genişleme falan olmaz suan kocan saçmalamış . Norm doğumdan sonra belki olabilir ama suan olmaz açılma olsa bile tövbe tövbe simdi anlatamayacağım
Deletedmom831 Aynenn bende tasvip etmedim gerçekten ama sordugu sorunun cevabını vermek istedim hani yoksa utandım valla 🙊