Merhabaa :) 37 gün önce normal doğum yaptım kanamam 2 hafta içinde azaldı akıntı haline dönüştü ama son 4 gündür ilk günler gibi yoğun bi kananam var. 40 ım çıkmadan adet görmüş olabilirmiyim yada kanamanın kesilip tekrar başlaması nornalmi
Bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi?☺️