Muk02- Ozge_5516 Happy momun bildirisinde okumuştum bende ara sıra oluyorum 38 haftadayım bu sıralar ishal olmak bağırsakların doğuma hazırlandığının göstergesiymiş
Ozge_5516 Muk02- ya bugün oldum ishal Karnim sertlesiyoir agri ve sancı geliyor ama ishslden dolayi mı kasilmami basladi bilmiyorum acilede gtmedim sabahtan bberi bi rsey yiyemedim smdi corba ictim smdi acilde nts cekerkermi ki
Evremmerve19 Muk02- ay bende 36+3 bende isalim bugün özellikle bebek susuz kalacak diye sürekli su içiyorum demekki yaklaşıti doğumum 🙈
Muk02- Ozge_5516 yok canım acilde nst çekmezler kadın doğuma yönlendiriyorlar yani bende öyle olmuştu hastaneye göre değişir mi bilmiyorum
sedefyrs1101 Benimde o haftalarda ishal durumum olmuştu canım, doğum yaklaşınca oluyormuş meğersem 😇 1 hafta sonra doğum yaptım 1 tatlı kaşığı türk kahvesi ile 1 tatlı kaşığı şekeri karıştırıp yiyebilirsin 🙂
Fidan97 Canım bende senin gibiydim 2 kere ishal oldum kusmada vardı doktor bebek susuz kalinca olabiliyor dedi 4 gün hastanede yattım 35 haftalıkkken şimdi 38 oldum bekliyorum ve arada ishal oluyor sancım bile çıkmışti dikkat et
Ozge_5516 Fidan97 he sancim var karmim sertleşiyor ishalden mi kaynaklı bilmiyorum pazartesi giderim hastahaneye bole dewam ederse
Fidan97 Ozge_5516 yani geç kalma canım ben ilk önemsemedim eşim ısrarla gidelim dedi iyi ki gitmisim antibiyotik filan verdiler serum taktılar ciğer geliştirici yaptilar
[silindi] Ozge_5516 yok yapılıyor ben ilk doğumum devletteydi nöbetçi kadın doğum vardır illaki gidin ihmal etmeyin