Kızıma hamileyken doğuma yakın ellerim egzama oluyordu bir anda. Tam anlamıyla egzama diyemem belki ama kuru yaralı ve kaşıntı oluyordu. Ve hayatımda 1 kez ellerim yara oldu o da kızımı doğurmaya yakın oldu. Şimdi oğluma hamileyim. Ve 34 haftalığım. Zaten erken doğum riski var, iğne vs vuruldum. Dünden beri farkettim ellerim yine aynı durumda. 😒 böyle bişey mümkün mü ya.