Aselim_annesi Merhaba anneler gebelikte tsh 32 .haftada 3.330 çıkması normal mi zaten tiroid ilacı kullanıyorum yeni kan verdim bebeğe zararı olur mu
Sunflover35 Aselim_annesi merhaba cnm bende hamileligimin başından beri kullanıyorum gebelikte olmasın gereken değer 2.50 diye söylemişti doktorum.