Kızlar merhaba ilk değerim 21.05 çıktı çarşamba günü transferin 5. Günü şuan 8. Günü 81.57 tüp bebek merkezinde çalışan birisi düşük değerler aslında dış gebelik olma ihtimali var pazartesi direk doktora git dedi çok üzüldüm 3 yıldır deniyoruz ilk defa olumlu diye düşünüyordum korkuyorum