Bnde aynısını yaşadım 4 günüm geçti kanda 1.20 çıktı doktr acele etme bekle varsada dha küçüktür gözükmez bi hafta gecmesini bkleyelim dedi ama bekleyemedim ve bütün hamilelik belirtiler vardı bnde o kdar umutlanmstim kii hamileyim die zatn o yuzdn kesin hamileyim dedm kanda negatf çıkınca belki doktrun dedgi gbi küçüktür bekleym dedm ama ertesi gün adet oldum maalesef 🙄nasipte varsa olur inşallah canım