Merhaba. 2 hafta önce ilişki sonrası kahverengi lekem oldu doktora gittim tabi hemen böyle durumlar olabileceğini söyledi ilişkiyi yasakladı ve 2 gün progestan kullandım geçti. Gayet her şey yolundaydı. Dün akşam yine kahverengi lekelenme oldu sabaha kadar peceteye sildikce geldi doktora gittim herhangi bir sıkıntı olmadığını erken doğum riski olmadığını söyledi şükür bebek de iyi. Fakat neden olduğunu da anlamadı. Plasentam asagidaydi o da yukarı çıkmış ondan da değil dedi. Progestana başladım. Fakat çok korkuyorum bu şekilde lekelenmeler yaşayan oldu mu bu haftalarda? Doktor normal yasantina devam et dedi ama içim içimi yiyor zaten takıntılı bir insanim