ozgegundogdu1903 Vajinal bölgemde aşırı bi kaşıntı var geçmiyor travazol krem kullanan var mı kızlar aranızda çok kötüyüm veya eczaneden alabileceğim yan etkisi olmayan başka bi krem ?
Gamzeerdgn ozgegundogdu1903 ben de kullandım bı kaç seferlık herhangi bı problem yaşamadım doktorunuzu arayıp bılgılendırıp kullanabılırsınjz
Sellcan ozgegundogdu1903 iceriginde kortizon olan bir krem. Dr unuza danışıp almanızı tavsiye ederim. Geçmiş olsun
Gamzesnn Ben kullandım doktor verdi hatta ama daha almadıysanız travacort alın sanki o daha iyi geldi bana etken maddesi aynı ama daha etkili oldu
ozgegundogdu1903 Bilgileriniz icin çok teşekkür ederim hemen etkisini gösterir mi peki yoksa bi kaç gün kullanmalımıyım
gokce66 ozgegundogdu1903 15 dk da gösteriyor da geçici süreliğine sonra kasıntı devam ediyor. Bol su içerek hafifletebilirsnz o arada
Elifsu01 ozgegundogdu1903 Bana Gyno-lomexin adında bir krem vermişti doktor, bayaa da iyi geldi, geçmiş olsun. İnşallah geçer.
Lalearslan Ben kullanmaya başladıktan sonra doktora söyledim hemen Birak dedi travazol deride incelme yapıyor doğumda yırtıkların fazla olur dedi ayrıca kortizon içerdiğini de söylemişti bıraktım hemen
mavininhertonuu ozgegundogdu1903 2 yemek kaşığı kadar sirke üstüne su doldur bardağın onunla yıka kaşıntıyı geçiriyor benimde ara ara dayanılmayacak kaşıntı oluyor o iyi geliyor
ozgegundogdu1903 mavininhertonuu onu denedim geçmedi kekik suyuyla denedim o da almadı kremi aldım gerçekten etki etti suan kaşıntım yok inşallah tekrar olmaz cidden çok kötü birsey
mavininhertonuu ozgegundogdu1903 Evet malesef birde kaşımamak lazım ben acillik olmuştum 😬 kremi kenarlarına sürün yinede, ben hamile değilken bile böyle önerilmişti
ipekmom_ ozgegundogdu1903 ne kadarlık hamilesiniz acaba ? İlk başlarda doktor önermemişti bana 12.haftadan sonra canesten verdi ama pek etki göremedim muayene gittiğimde konuşup değiştireceğim