Kızlar merhaba bebişim inşallah Şubat sonu Mart başı doğacak. Travelden ziyade kabin sistem bebek arabası ve ayrıca bir ana kucağı (oto koltuğu da olan)alsam kullanışlı olur mu hastaneye vs gidip gelirken ? Yoksa direkt hafif bir travel mi almalı? Bebek arabasını yazın daha çok kullanırım büyük ihtimalle o zamana 4-5 aylık olur.