Doktorunuz diyet önermiştir sanırım. Onermediyse bile nette yasak yiyecekler var onların listesine bakıp diyet yapın. Duzenli olarak safra asitleri ve karaciğer enzimleri tahlili yapılacak. Diyete uyarsanız aşırı büyüme olmaz. Arada ağrı olabilir. Ama dikkat etmezseniz çok riskli. Benim ilk gebelikte 1cm le başladım 9 ay sonra 2 cm oldu dikkat ettiğim halde. Bebek 45 günlükken ameliyatla alındı. Çünkü safra kanalına düşerse tehlikeli. Bir de vücutta kaşınma vs. Durumları olduğunda doktorunuza bildirin.