Bismillahirrahmanirrahim şükürler olsun ki bende hamileyim kızlar belki bilen bilir 2 kaybim var. Çarşamba günü betam 81 cuma günü 162 2 katı artmış salı günü tekrar baktircam doktora ama çok bişi hissetmiyorum ilki gibi sadece kasıklarımda ağrı oluyor belime doğru göğüslerim bazen açıyor bazen geçiyor mide bulantısı flnda yok normel mi böyle kızlar sanki hamile değilmişim gibi