Arkadaşlar merhaba cam ve sakura Hastanesi’ne giden varmı memnunmusunuz veya doğum yapan düşünen oldumu bende inşallah orda yapmayı düşünüyorum acaba iyimi herhangi sorun yaşayan oldumu bilmek istiyorum 14+3 bebegim Nisan başı gibi inşallah gelecek hepinize hayırlı doğumlar diliyorum🤰🤲