Jerryy boyle uzuldugune gore muhtemelen korunurken hamıle kaldın 👍eger hamılelık var ıse demek kı Rabbım boyle uygun gormus nasıp etmıs yanı benı yanlıs anlamayında Allah sızı evlat hasretınden mahrum etmemıs ne guzel vermıs su uygulama da evlat hasretı çeken ınsanlar var uzulmek yerıne Allahtan saglıkla dunyaya gelmesını dıleyın.Ben dıger arkdaslar gıbı sıze motıve edıcı seyler yazamıyorum derdım de kalbınızı kırmak degıl belkı psıkolojık olarak bu halde olmanızı anlarım ama hamıleysenızde olan olmus artık 👍