benkosarim PapatiA bende bekleyim mama artı anne sütü veriyorum ama kabız oldu kızım anne sütünü tek verince kaka yaptı
PapatiA kuzeymomsss sedefyrs1101 benkosarim Ben ilk bas direk süt gelmez felan diye mama aptamil almıştım az gelince bır hafta felan kullandık kaka da zorluk çekti ıkınıp durdu mama yı değiştirilim diye gidip hipp combiyotık küçük paket aldım denemek ıcın o hem ıyı ıctı hem rahatlattı sımdı ıse hip bitti Aptamilden sabahleyin verdim direk kustu Önerilere bakmak istedim yoksa ise hipe devam. Omunda sorunu hem en pahalısı hem zor bulunuyor
sedefyrs1101 1 yaşına kadar SMA kullandık Anne sütüne en yakın mama dediler gaz vs.de yapmamıştı canım 😇