Meleklerim00 elifffff1601 bendede var aynısı ve Çarşamba doğumum var kuzum doğumun yaklaşmış demekki doktorun gün vermesini bende ikiz hamileyim
elifffff1601 Meleklerim00 son komtrolumde doktor 36 37 de aliriz dedi. Gün vermedi sizin kac gündür böyle agrnz var
Meleklerim00 elifffff1601 son bı haftadır böyle doktorum bana zaten baştan beri diyodu ikizlerde en fazla 35 hafta belki 36yi zorlar diyodu son kontrolümde yerleri daraldı alalım artık dedi sizde doktorunuz eminmi 37. Haftaya çünkü o haftadan önce bile gelen tek bebek varken ikizler nasıl duracak
elifffff1601 Meleklerim00 zaten ihtimal 37 demisti. Ben akrep burcu olmalarini istemiyorum 🤭 inşallah 37 ye kadar dayanır
Busraah Gzdnr17 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin okurken o kadar negatiflik yaşamanıza rağmen sonu pozitif bitmesine çok sevindim maşallah haftası ve kilosu çok iyi bizde tek yumurta 33+1 deyiz artık bende kendimi off moduna aldım 🙈🙈 inşallah 36 37 leri görürüm 💕 özellikle beslenmede dikkat ettiğiniz şeyler oldu mu ve omega 3 olarak hangi hapı kullandınız
Meleklerim00 Arobselmar ben devlete gittim ilk ve hiç memnun kalmadım özelde devam ettim hep o insandan insana degisiyo bence çok şükür gittiğim doktorumdan memnunum
Elifffbay Gzdnr17 bebeklerinizin cinsiyeti ne idi acaba, bende detaylı ultrasona girdim doktor böbreklerin birinde büyüme var dedi ikiz erkeklere gebeyim. Bu sorunla karşılaşan oldu mu
Hulya_bern Elifffbay evet gecen aylarda bize de dedi cift yumurta iki erkek bebek.doktorum böbrek çıkışlarında genişleme var dedi ama erkek bebeklerde görülen birşey endişelenme dedi.yegenlerim de ayni sekil denilmisti o kadar cihazlara girdiler dogunca hiçbir şey cikmadi endiselenmeyin doguma kadar kapaniyor
Kubraa033 Gny18 ya ne güzel ah dertleri biri bitiyor diğeri başlıyor sağlıkla büyüsünler bende doğurup kucağıma almak istiyorum artık sonra diyorum aman vaktinde gelsinler dite 😁
Gny18 Kubraa033 vakti zamanında gelsinler inşallah ilk doğdukları zaman ufaklardı tutmaya korkuyordum büyüdükçe insanın daha çok sevesi oynayası geliyor. Rabbim sizlere de yaşatsın bu güzel duyguları 😍
Minnieand Gzdnr17 ben de bir devlet hastanesinde anestezi kısmındayım. Asla korkmayın , gerçekten en güzel şekilde davranıyoruz, sakinleştirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Kimse oraya keyfi gelmiyor 🥰
Gzdnr17 Minnieand çok hepsine tek tek teşekkür ettim gerçekten o kadar nazik ve insancıldılar ki 🙏🏾 ve herkese söylüyorum çok iyiydi diye
emirtosveannesi Gzdnr17 çok mutlu oldum adınıza sağlıkla buyusunler insallah tek merak ettiğim sonda takılırken acı oluyormu acaba zor Bi süreç mi 😄
Gny18 Meleklerim00 yok canım ameliyatın başından sonuna her şeyi gördüm çok güzeldi güven bana 😍 şarkı falan açmışlardı eşlik ediyordum bebekler 1 er dakika arayla doğdular zaten. Benim sadece midem bulandı ona da anında ilaç veriyorlar geçiyor hiç ama hiç korkulacak bişey yok inanki yine olsa yine sezaryen olurum 🤗
Meleklerim00 Gny18 bı nebzede olsa içim rahatladı sağolun 🥰 inşallah bende buraya güzel şeyler yazarım
Ay-12 Gzdnr17 canım önce geçmiş olsun bebişlerinle sağlıklı uzun yılların olsun. Tek yumurta ikizlerini kaçıncı haftada öğrendin acaba