Ben ne bol yürüyüş ne başka bsy yapmadım doktrumda şöyle yap böyle yap dememişti herkz aynı olmuyor insandan insana değişiyor doğumumda da extra bsy olmadı sanciyi çektim açılmayı bekledik snra doğuma aldılar yanımda ki kadının da açılması olmuyordu hemşire hiç mi yürümedin flan diordu 🥴 bn uni hastanesnde yapmstim özel profesöre gdiodum fakt doğuma günler kala hanimefndnin sadce sezeryana girdgini öğrendim 9 ayim boşa gitmişti sancım geldignde gdip acilde yatmstim yatakta cekmistm o sanciyi tek başıma 9 ay ona verdgim parayla gdip özelde hem muayne olup hem doğum yapardm 😏