Kizlar merhaba, gebelik için yeni bir doktorda yeniden tedaviye başladım. Femara verdi gunde 2 kez 5 gun kullanacağım sonra yumurtlama kontrolüne çağırdı. Rahim filmi istedim filmi kontrollerime göre duruma göre isteyeceğini söyledi. Bende nette gezinirken saraçoglu’nun brokoli kürüne denk geldim. Tüpleri genişletme açma durumu varmış. Bunu denediniz mi ? Adetim bugün bitti femara bitince doktorun rahim filmi istemesini beklemeden yapmaya başlamayı düşünüyorum ama bi tıkanıklık falan yoksa zararı olur mu onun endişesi var. Henüz Detaylı araştırmadım oyuzden kafamdaki soruyu buraya dökmek istedim. Rahim filmi çekileyim öyle mi başlayayım yoksa ne kadar erken o kadar iyi diyip başlamalı mıyım ?