😀erkek çocuğun bele kız çocuğun bacaklara ağrı vurmasını 2 doğumda da onayladım oğlumda bel ağrım vardi yerde oturamiyordum sonrada kasiklara doğru ilerledi kızımda da kasiklarimdan başlayıp bacaklarıma vurmuştu ağrısı herkesin ağrı eşiği farklı ben yüksek gelen sancıyı hissetmeyip acilmamin 8 cm inde doğum sancısı olarak hissetmedigimden suni sancı vermişlerdi oda yarim saat içinde doğum olmuştu 😃 ve o yuzden normal doğum hep kolay geliyor gözüme. Bende sezaryen fobisi olan birisiyim mesela 🤔 hele ki şöyle zor boyle zor geçti diyenleri hiç dinlemeden doğuma gitmenizi tavsiye ederim kötü olanlar insanı etkiliyor pozitif olanları dinleyin