Minikmucizemmm26 Kızçeler merhabalar öncelikle nasılsınız 🥰 şimdi soruma geçeyim femara kullanıp hamile kalanlar yumurtlamadan kaç gün sonra pozitifi gördünüz? Bugün benim yumurtlamadan sonra 10. Günüm aşırı heyecanlı ve stresliyim yumurtlamadan bir gün oncesi ve devamında ki 4-5 gün ufak tefek belirtilerin vardı kasıkta ve rahimde batma(iğne batiyormus gibi bir his) alt karın kısmında bı yere degdikce çok hafif acı gibi ama sonra bir kesildi pir kesildi ne belirti ne başka birşey hiç birseyim yok böyle olması normal mi var mı yok mu oldu mu olmadı mı diye düşünmekten kafayı yiycem yardım please🥰
Banunyr Minikmucizemmm26 Ben femara+klomen+ovitrelle ile 4. Ayımda hamile kaldım. Hatta son ay sadece femara ve çatlatma iğnesi verdi doktorum. Normalde iğneden sonra 14.gün adet olursun diyodu doktorum ama ben hep 18. Günü adet oluyordum. Son ayda 13.gün bende enfeksiyon vardı aşırı derecede idrarda yanma vardı ve aşırı adet belirtileri vardı. Ben zaten gebelik yoktur ama enfeksiyon için acile gidiyim diyerek yola düştüm😜 acilde ki doktoruma durumu anlattım tedavi olduğum hastanenin aciline gittiğim için sistemde gördü zaten doktorum tedavi sürecinde olduğumu. Enfeksiyon için idrar testi istedi ve kanda beta hcg ye bakmak istedi. Hatta bende adet olcam ama çok ağrım var dedim doktorumun ısrarı üzerine kan verdim. Sonuç 102 çıktı ve daha iğneden sonraki 13. Gündü. Yani adet olmama 5 gün vardı. Çok şükür şuan 37+1 haftalık olduk. Darısı en hayırlı en güzel şekilde isteyen herkesin başına inşallaah 🌸Rabbim yardımcınız olsun
SemaArin Minikmucizemmm26 FEMARA İLE HAMİLE KALDİM ÇOK ŞÜKÜR AMA YUMURTLAMA TAKİBİNE BİR KERE BİR KERE GİTTİM O YÜZDEN TAHMİNİMCE YUMURTLAMANIN 12. GÜNÜ POZİTİF GÖRDÜM
Deletedmom_85 Hurraaaa hadi bakalım bende yarın başlıyorum şifa olsun inşallah içen herkese ❤️ bende bekliyim şuracıkta bilgiler işime yarar. Gerçi iğne sonrası 12-14 günde kesin gebelik varsa çıkar da. Senin kaçıncı kullanışın canım?
Minikmucizemmm26 Deletedmom_85 başka bir doktorda 3 ay kullandım 3. Ay da gebelik oldu fakat düştü doktor değiştirdik bu doktorum da ilk ayım. Tedavi yöntemleri biraz değişik. Femara kullandım fakat çatlatma ignesi vurunmadim kendiliğinden çatladı. İçimde deli bir heyecan var bastırmaya çalışıyorum günler geçmiyor 😂
Deletedmom_85 Minikmucizemmm26 ay hayırlısı olsun bakalım o zaman. Az kalmış erken gebelik yapsan aslında çıkar diye düşünüyorum 10 gün olmuş çünkü ☺️
Minikmucizemmm26 Deletedmom_85 insAllah hepimiz için hayırlısı olsun insAllah herkesin hayırlı sağlıklı evlatları olur🤲🏼 aslında elimde normal gebelik testi var ama negatif çıkacak korkusuyla yapamıyorum 😔
Deletedmom_85 Minikmucizemmm26 olsun bekle o zaman mahsun olmanı istemem Negatif çıkarsa. Elbet var yok belli olacak zaten. Rabbim gönlümüze göre hayırlısını versin inşallah ❤️
Minikmucizemmm26 SemaArin ben de ilacı kullandıktan sonra bir kere gittim yumurta büyümüş dedi tekrar gel çatlamaya bakalım dedi o zaman da gittiğimde herşey yolunda demişti insAllah ben de siz gibi hayırlı haberler alırım 🥰
Bfduam SemaArin gokce66 kaç gün kullandınız, kaç yunurta ve ml di boyutu? 12.günde 13,5 ml di Dr pek büyümemiş dedi, sizlerin nasıldı?
Minikmucizemmm26 gokce66 çok şükür verecek olan Rabbim biz arayış içindeyiz işte peki siz kec gün sonra pozitifi gördünüz
gokce66 Minikmucizemmm26 adetimden 3 gün sonra kullandım diğer adet tarihimden 4 gün önce öğrendim ❤️🫶 şimdi doğumuma 2 ay kaldı 😊 Allah kucağınızı boş bırakmasın
Minikmucizemmm26 gokce66 amiiin insAllah ben de 5.günü kullanmaya başladım 19 u yumurtlama oldu bakalım artık nasip kısmet 🤲🏼 siz de sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız insAllah 🤲🏼🥰
gokce66 Bfduam 15 ml e ulasmisti 3 gün kullanmıştım ve 3 gün boyunca ilişki önermişti ama biz 1 kez yapabilmiştik eşim göreve gitmişti çok ağlamıştım tekefonda doktor izin skntnz oluyorsa gelmeyin eşinin evde olması gereken günlerde evde olmalı boşa para harcamayın demişti ama Allah işte bir baktikki o ay hamile kalmışım
SemaArin Bfduam BENİM ELİMDE 8 TANE FEMARA KALMIŞTI GUNDE 2 KERE 4 GUN KULLANDIM ADETİN 3. GÜNÜ KULLANMAYA BAŞLADIM ÂDETİN 6. GÜNÜ BİTTİ ADETİN 13. GÜNÜ 17 MM Dİ
Bfduam gokce66 adetin kaçıncı günü ilaca başlayıp 3 gün kullandın? Kaçıncı günü adetinin 15 ml di daha da büyümedi mi? Tek yumurta 15 ml mi en son büyüdüğü boyut, o zaman çatlama iğnesi oldu mu?
gokce66 Bfduam adetimin 3 ncu günü başladım femaraya Aynn daha kontrole gitmeden doktorum gün verdi bu günlerde catlama olacak ilişkiye girin dedi. İğneye gerek kalmadı ilişkiden 3 gün sonra gittiğimde yumurtalarım catlamisti. Sonra 1 hafta yattım