Merhaba arkadaslar, nasipse onumzdekı hafta dogum yapacağım. Spinal ıstıyorm doktorumla da oyle karar vermıstık ama trombosit degerım 80 cıktı. anestezi doktoruyla da konusup oyle karar verecegz genel anestezi de olabilirsin hazırla kendını dedı. Dusuk trombositle spinal olan var mı aranızda? cok buyuk kanama problemı yasadnz mı?