Pinar0808 haklısın canım insan hemen olsun istiyor ama çok yeni daha 1 aydır olmadı içinde kuştu kalksın istersen kontrol amacı doktora gidebilirsin biz bebek istiyoruz hem rutin kontrol hemde Bi problem varmı gibisine ama erken daha acele etme ben 3 senedir istiyordum olmuyordu tüp bebeğe başlıcaktım 2 gebelik geçirdim İkiside düşük oldu bu ay genetik test yaptılar pıhtılaşma çıktı herşey in hayırlı bide şöyle bişey söyleyim çocuk diye birlikte olmayın istediğiniz için olun çünkü psikolojik olarak etkileniyor insan birbirinizi istediğiniz için birlikte olun herşey gönlünce olsun inşallah