Kizlar 32+2deyiz az önce tekme gibi hareketler olmaya başladı ama belli bir bölgede hissetmedim anlamaya calisiyorken hareketlerin ritmik olduğunu farkettim 5 dkdir falan devam ediyor sanırım hıçkırıyor eşimde anne karnindaki bebek hickirir mi diye dalga geçiyor benimle ilk defa böyle birsey oldu anlayamadım yaşayan varmi 😄