İlaca dün başladım doktorum yazdı, bu hem demir hem kan ilacı sanırım, kapsül şeklinde yarısı yeşil yarısı kırmızı, kutuda sabah akşam aç karna yazıyor, ama ben burda yan etki yaşayanları okuyunca bi 5 gün felan sadece sabah aç karna alıyım bünyem alışsın diye düşündüm, dün sabah aç karna içtim sorun olmadı, bugünde içtim ama aşırı bi baş dönmesi var, ayağa kalkınca düşecek gibi oluyorum yatınca bile oluyor, bunu kullanıp böyle baş dönmesi yaşayan var mı? Bugün birazda uyuyamadım sabah 5de uyuyup 7 buçukda bi uyandım 9da bi uyandım daha uyumadım, acaba uykusuzluk yaptı baş dönmesini desem genelde çoğu zaman uykusuz oluyorum hiç baş dönmesi yaşamamıştım 🤷🏻♀️