Kızlar merhaba nasılsınız, biz bugün 16+3 olduk 1 haftadır kabızlık sorunum var bol su içerim günde 2,5 3 litre akşamları ekmekte yemem ama bu ara acayip sıkıntılıyım sabahları kayısı yiyorum ama fayda etmedi başka çözümü olan var mı? Kuru kayısıyı deneyeceğim bu akşamda 😏 inşallah çözüm olur 🥲