Mhande Kızlar adetime 7 gün var dün ve bugün yoğun beyaz akıntım oluyor kasiklarim karnım sırtım belim de ağrıyor gebelik düşünüyoruz 1 kaybım var. Sizde böyle olup gebelik belirtisi yaşayan var mı?
seda2209 Mhande adet öncesi de olabiliyor gebelikte de. Şimdi size ne desek yanlış olur test yapın bence :)
Sltn66srkn Mhande merhaba canm benmde adetime 10 gun var ve kasık ağrısından duramıyorum yanma batma ve aşırı göğüs ağrım var gece bıle ağrısına uyanıoyorum bende çok merak edıyorum hamılemıyım deyılmıyım dıye inşallah ikimizde hayırlı haber alırız umarım
_mmmmellek Mhande benim adetime 1 kala beyaz akıntım olmuşdu regl oldum diye korkuyordum ve 15+5 haftalık hamileyim halada oluyor o akıntı🤷🏻♀️
Sltn66srkn Mhande bence test deyılde kan ver daha iyi her gebelık teste hemen çıkmaya bılıyor bıde yenıyse hıc cıkmıo
Mhande Sltn66srkn kuzum ilk kaybımda aynı senin bu belirtileri yaşadım insaAllah Rabbım gönlüne göre verir insaAllah hamilesindir sende duamdasjn Rabbım kucağımızi boş bırakmasın hayirli sağlıklı evlatlar versin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️🥰
Sltn66srkn Mhande amin çok teşekkür ederim canm rabbim isteyen herkese versin ben 1 senelık evlıyım ama benm eşim her zman yanımda yok izinden izine çocuk olma ıhtımalı oluyor eger bundada olmazsa artk 6 ay sonra denıcez inş olur 🥹🥹🥰
Mhande Sltn66srkn bende bu Aralık ayında 2 senelik evli olacam kuzum bizde çok istiyoruz Rabbım nasip etti ama o da 7 haftalikke n kürtaj olmak zorunda kaldım kanamam çoğalmsti.. simdi tekrar istiyoruz insaAllah olur Rabbım hepimize nasip etsin🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mhande Sltn66srkn yok kuzum ne zaman adet olacaksın insaAllah olmazsın tabiki insaAlah hamis haberlerimizi veririz birbirimize 🤲🏻🤲🏻❤️❤️