Gk08 Merhaba 37+3 üm ve 2 haftadan fazladır kabızlık sorunu yaşıyorum. İlaç sıvı yiyecekler kürler ne yaptıysam bir faydasını göremedim. Benim gibi bu süreçten geçenler oldu mu?