Kızlaaaaar bugün itibariyle 39+0′ız ve zaten 1 haftadır yalancı sancılarım artmıştı. 2 gün önce de nst de sancım çıktı ama daha hazır hissetmediğim için alttan muayene yaptırmadım (çünkü ilk doğumumda çatı muayenesi olunca doğumumu tetikledi). Sabahtan beri her ayağa kalktığımda 15 dk da bir ağrı giriyor ve oturunca az da olsa devam ediyor sonra geçiyor. Çok şiddetli ağrıyor her kalktığım da. Acaba sancım mı var yoksa yalancı sancı mı??? 🥺🥺🥺