Enfeksiyon hastalıklarından dolayı olabilir mi kızlar . kasık ve bel ağrısı yaşıyorum yoğunluk kasıklarımda ama , anlam veremedim adetime de baya var 22 gün falan daha yeni bitti sayılır yani . İdrar yaparken yanma falan yok ama bilemedim ara ara gelip geçici mide bulantısı da oluyo enfeksiyondan korkuyorum 😏