Hilalasena 34+2 de 30 haftayla uyumlu 1610 gr doğdu kızım. 1475 grama kadar düştü. Tam 30 gün küvöZde kaldı. Bu süreçte enfeksiyon da geçirdi, bağırsaklarında vs kanama da yaşandı. Çok korktuğumuz zamanlar oldu.
Her gün beş dk görmeye gidiyorduk. Herkes anne sütü verirken ya da bebeğini emzirirken ben kızımı öylece izlerdim çünkü kanamalardan dolayı sadece damardan serumla beslerlerdi.
Şimdi çok şükür çıktı 12 gündür yanımda.
Ben çok zor zamanlar yaşadım, tedaviyle hamile kaldım düşük riski erken doğum ihtimali derken kendim de yoğun bakımda yattım doğumdan sonra, ölümden döndüm. Siz dua edin hep. Yer gök dua üzerine kurulu, rabbim kulunun sesini her daim duyar. Hele kalpten edilen duayı..
Rabbim tez zamanda evladınıza kavuştursun sizi de 🙏🏻