Selam kızlar 39+6 da hastaneye gittim bebeğin başı aşağı baskı yapıyor dedi doktor alttan muayene etti acilmam yoktu eve gönderdi.4 saat sonra tekrar gel dedi. Eve geldim kanlı kahverengi akıntı gibi bişi vardı. Sonra tekrar hastaneye gittim nişanim geldiğini söyledim alttan bakti tekrar bu sefer de kan geldi acilmam yoktu yine eve gönderdi.kahverengi parçalı sıvı hala gelmeye devam ediyor bu normal bir şey mi başına gelen var mı acaba