Susamcik01 Kızlar selam çarşamba günü transferin 5. Günü beta 21.05 çıktı bu sabah tekrar kan verdim 81.57 çıktı değerlerim iyi mi sizce
Sedamete Susamcik01 ideal bir artış canım artık biraz bekleyip doktora görünme zamanı hayırlı olsun 🤗
Bilinmiyor_25 Şuan doktora gitsendr yapacak bilesi yok en güzeli uzun süre bekleyip kalp atışı zamanş gitmek