sude6 6 haftalık hamileyim ve düzenli kahvaltı alışkanlığım yok 11 de kalkıyorum 1 de anca kahvaltı yapıyorum o da atıştırmalık gibi ama gün içinde yemek yiyorum sürekli muz badem ceviz kefir bunları düzenli olarak tüketiyorum 2 kere de yemek yiyorum ama kendimi yetersiz hissediyorum sanki bebeğe eziyet ediyormuşum gibi hissediyorum kahvaltı öyle olunca yemek istiyorum ama içim almıyor ne yapıcam bi zararı olur mu
Tubatgn sude6 Şu an bebek yediklerinizden değil, kanınızdan besleniyor. Bu kadar endişe edip kendinizi üzmeyin. Ben 12.haftaya kadar aç kaldım, sürekli kustum 8 kilo verdim. Önemli olan 2.trimesterde yedikleriniz 🌺
uraz_ve_annesi- sude6 daha bebek senin depondan besleniyor bu kadar sıkıntı etme kendine aylarca bulantı çekip ağzına hiçbir şey alamayanlar var
berceste5155 sude6 eşiniz işe gidiyorsa onunla birlikte kalkıp kahvaltı yapabilirsiniz ben öyle yapıyordum
sude6 Tubatgn dışarıdakiler sağolsun psikolojik olarak beni bitirdiler daha kendi hamileliğime bile sevinemedim o yüzden herseye takar hale geldim
sude6 uraz_ve_annesi- valla sagolsunlar beni psikolojik olarak bitirdiler herkes herseye karışır oldu
Derya0-7 sude6 ben şu an 14.haftamın içindeyim hala tiksintilerim olduğu için doğru beslenmeye geçemedim. Doktoruma sorduğumda önemli olan az da olsa yemek Yemen dedi. Çok dert etmeyin onun için. Hiiiiiç yemek yiyemeden bebeğini dünyaya getirenleri bile duydum
cimcimemmmm sude6 endişe etmenize gerek haftalar ilerledikçe daha fazla acikacaksiniz ve bu açlık sizi uykunuzun edecek derece de olacaktır 😄 ister istemez saat farketmeksizin kalkacaksiniz sabah bazen 6 olur gece bazen 3 olur . Bebek büyüdükçe daha çok beslenme ihtiyaci duyacaksınız
Ebru-EY sude6 bende çok zor alıştım kahvaltıya. Şöyle yaptım uzun bir süre. Hatta hala öyle yapıyorum. Uyanınca ilaçlarımı içtikten sonra 1 yemek kaşığı pekmez 1 bardak süt içiyorum bazen küçük bir muzda ekliyorum. Nadir ama. Aradan 1-2 saat geçince kahvaltı yapıyorum. Başka türlü olmuyor. Aç aç düzenin diye pekmez sütle falan geçiştiriyorum uyanınca.
Summerwine İlk kalktığında smothie tarzı bir şey yapabilirsin süt,fıstık ezmesi,yulaf,muz köy bızlat bir bardak içersin asıl kahvaltiya kadar hem seni zorlamaz hem de bebeğe enerji olur.Senin için erken kalkıp bir şeyler yemek ilk etapta zor olabilir