Roromu76 Kızlar 38+3 olduk pelvik kas ağrısı ve kalça ağrısı var birde göbeğimin aşağı indiğini hissediyorum acaba doğum mu yaklaşıyor sizler nasıl anladınız doğumun yaklaştığını
Serife_1414 Roromu76 evet kuzum benimde öyle şuan öyleyiz büyük ihtimal acilman başlamıştır doktorum bana öyle demişti
Roromu76 Serife_1414 Evet canım 1 cm açılmam varmış 🙏 Aslında ilerlemesini de istiyorum ne yapsam ilerler ki nefes darlığı olmasa yürüyüş yaparım çok iyi olur
Roromu76 Serife_1414 Ya öyle mi tamam canım bende günde yarım saat merdiven egzersizi yapayım ☺️ İnşallah bi avazda doğar güzel haberlerinizi bekliyorum
Serife_1414 Roromu76 inşallah canım benim sağ sağlim kucağına alırsın minigi canım güzel haberlerinizi bekliyorum 🥰
Roromu76 Ceren3345 Benimde o haftalarda olmuştu canım ama bu kadar şiddetli değildi. Bol yürüyüş yapın sizde