hulyaca Kızlar 36+2 haftalık hamileyim kızım 2400 kilo. Doktor olması gerekenden zayıf dedi. Biliyorum genetik etkili bu konuda daha fazla ama yine de buraya da danışayım istedim. Kilo aldıran yiyecekleri biliyorum ama sizin de uygulayıp kilo aldırdım dediğiniz şeyler varsa yardımcı olur musunuz? Cumartesi günü randevum var. Bu hafta güzelce beslen dedi doktorum. Bir de fazla iş yapma dinlen sol tarafına yat dedi.
Gurbetto hulyaca canım ben 36+2 gittim 1hafta demiyelimde kaç gün geride dedi kilosu 2600 cıktı 1haftada 150 gr almış canım cok sıkıldı 1hafta geride diye birbirimi yiyorum her hafta gel dedi baktık kilo almıyor doğurtucaz seni 2hafta zaten ne kaldıki şimdi 36+4 nebilim cok değişik karın cevresi 1hafta geride işte cıkıyor
Damy_mom hulyaca aşurelik buğdayı bilirsiniz “Den “ de denir ben onunla yoğurtlu bir çorba yapıyorum hem yoğurt hem buğday baya şifalı bi çorba . Buğday kilo aldırıyor bebeğe ayrıca günde 5-6 adet ceviz ve kaşar
minigimherseyim hulyaca benim 30 da bir hafta geriydi kilosu iki kontroldede düzelmedi sonra toparladı 36+4 de 2980 cıktı gecen hafta bu hafta gitmedim dr zayıf oldugu zaman 2 ser bardak süt yogurt yumurta ye demişti ben zaten birer tane yiyordum sabah kahvaltıda süt yumurta yemekte yogurt balık et. Hiç degiştirmedim cünkü haddinden fazla yiyemem bebek kendi almıs sonra suan normal gidiyo. Yiyecekle alakası yok bence genetik yapı. 3 kilo dogsa ne olcak 3500 dogsa ne olcak saglıklı olduktan sonra Allah sağlıkla almayı nasip etsin🥰💗
ftmkpln hulyaca Bende de 1 hafta geride gelişimi dedi doktor 34+5 haftada 1900 gramdı. 2 hafta boyunca sabah aç karnına pekmez, 3 günde bir balık, ağırlıklı muz ve gece yatmadan önce süt tükettim. Şuan gelişimi gayet iyi. 37+0 şuan 3200 gram.
Halimik-60 Eğer vaktinde doğarsa 3 kiloyu bulabilir belki. Tabi siz yinede kuruyemiş süt ürünleri meyve yiyin. Bazen de vücut tipi nolursa olsun değişmiyor. Ben düzgün beslenmiyorum bebeğim fazla kilolu mesela
hulyaca Halimik-60 benim ilk gebeliğimde de kızım 40+0 da 3130 gram doğdu. 2 hafta karın çevresi hep geriydi. Aynı sorunu şimdi yine yaşıyoruz. Normal doğum olmuştu. Ben yine de elimden geldiğince dikkat edip kilo aldırmak istiyorum biraz da olsa. Genetik çok etkili o bu konuda maalesef 🫠
hulyaca Gurbetto kaç gün geri olduğunu söylemedi ama 2700-2800 falan olması gerekiyordu dedi. Doğuma dediğin gibi az bi zaman kaldı ne kadar alsalar kâr artık. Cumartesi günü kontrolüm var bakalım. Bu haftayı güzel beslenerek ve dinlenerek geçirmem gerek.
hulyaca minigimherseyim Amiiiin inşallah 🤲🏻 kesinlikle öyle genetik etkili yüzdelik olarak ama yine de bu haftayı daha dikkatli geçireyim istedim. İlk kızım 40+0’da 3130 gram doğdu. O yüzden öyle kilolu bi bebek doğurmayı beklemiyorum hiç 🫠 sağlıklı, çok zayıf olmayan kiloda olsun yeter benim için.
Mucizebeklerkennn hulyaca ay i şekilde benim 18. Haftadan itibaren bir hafta geri. 36+3 de 2400 çıktı. Doktor 2 kilo anca doğar demişti. Eğer zamanı olursa 3 kiloyu bulur ben artık dert etmiyorum kilosunu önemli olan hafta gelisimi
hulyaca Mucizebeklerkennn aynıymış haftamızda kilolar evet. Sağlıklı şekilde doğsunlar yeter. Doğduktan sonra kilo aldırırız inşallah 🤲🏻 🌺
Sekure_68 Bende 32 haftamda gittiğimde doktorum bebegimin 1800 gr olduğunu çok küçük olduğunu söylemişti 3 hafta sonra tekrar kontrolüm vardı ben sürekli yeşil mercimek yemeği yedim 35. Haftamda tkr gittim doktorum ne yedin de bebek böyle birden kilo aldı dedi 3 kilo olmuş çünkü hatta olmasi gerekenden fazla almış demişti yani ne varsa eskilerde var diyerek kesinlikle yeşil mercimek diyorum bende inanmiyodum ama gerçekten faydası varmış 😀
hulyaca Sekure_68 annem de yarın yeşil mercimek yapalım demişti hatta 🙈 biraz bile aldırsam kilo kâr 🥰
Mer93 Her gün öğünlerinizde et tavuk balık olsun özellikle eti çok tüketin. Sabahları yumurta sayınıxı artırın kaşar muz kuruyemiş yeşil mercimek tahin bunlardan bol tüketin
hulyaca ftmkpln pekmez ve süt tüketmezdim hiç. Bunları da ekledim listeme 🌺🌺🥰1 haftalık deneyip göreceğim değişimi bakalım
askbebek Kızlar ultrason cihaZında tartı yok biliyorsunuz. Gösterilen kilo karın çevresi baş büyüklüğü kemik uzunluğunun ortalaması ile hesaplanıyor. Yani bebeğin genel gelişimiyle alakalı bişey