Birgün acaba buraya bende okuduğum hikayeler gibi Bi başlık atar mıyım derken şu anda 28 günlük bebişimi uyıturken yazıyorum çok şükür. Hikayeme gelecek olursak som zamanlar iyice ağırlaştım için biyere. Gido gezemiupduö ve oldukkça da bunalmıştım. Kayın validen ile eşimin amcasıgillerw gidip bir gece kalalım değişiklik olsun dedik. 2 gün öncesinde hastaneye gitmiştim kontrole ve hiç sancı da yoktu doğurmam heralde diye çıktık yola 😂 bir gece kaldık sabah kahvaltı kahvaltu yaptık oturdum TV izliyorum. Lavaboya gitmek için kalktım ki salon ortasında kalakaldım. Alttan sıcak birley akıyor. Başta altıöa kaçırdım sandım ama baktım tutamıyorum ve baya da çok gelimce suyunun geldiğini anladım. Tabi o sıra dda suratım kıpkırmızı gözlerim dolmuş direk babaannemin yanına. Gittim. Evde sadece eşimin babaannesi ve amcası vardı. 2 dk önce de eşimi arayıp Merve doğuruyor diye şaka yapmışlardı ve hala ona gülüyorlardı içerde 😂 zaten oda suratını öyle görümce anladı ve o telaşla evdem çıkmamız 1 dk falan anca sürdü. Ama o sıra benim beynimde tek dolanan şey hiç sancım yoktu ve kesin suni sancı verecekler korkusuydu. Kendimi psikolojikmen hep evde sancım gelir duşumu alırım iyice sıklaşınca eşimle hastaneye giderim. Ama herşey kontrol dışında gelişti. Bi yandan suyum geliyor onun telaşı Bi yandan eşimin olmamasının verdiği yalnızlılm hissiyle nasıl ağlıyorum. Hemen arabaya bindik ve 5 dk içinde hastaneye gittik. İlk muayene de 3 cm açıklık var dedi ve yatış verildi. Sancısı odasına alındım vee hala yalnızdım. Bu araca Ankara şehir hastanesine gittim. O sırada eşimi falan arıyoruz doğum yapıyorum diye ama 5 dk önce şaka yaptul diye kimse inanmıyor 😂 o un için yatış yapılırken göremedim😑 neyse ben direk nst bağlandıö ama hala 0 sancı var bende. Her gelen doktora bana suni sancı mı vereceksiniz diyorum 😂 doktor muayene etti bebeğim kafası yerleşnemiş dedi bireyler yaptı ve şimdi başlar sancım dedi. 15 dk sonra adet sancısı gibi ufak ufak başladı sancılar. 2 buçuk da ilk sancılar geldi. Gittikçe şiddetlenmeye başlıyor ama daha dayanılmayavak gibi değil. Doktor kontrole gelimce nolur biraz harelet edeyim duşa gireyim dedim yarım saat izin verdiler o ara da kalkarken baya. Kustum. Rahim ağzı açılıyormuş ve iyi bişeymş kusmak. Annem beni duşa soktu sonra yürüyüş ve pilatrs topuyla hareketler yaptım. Tekrar muayene de açılma 6 cm oldu. Tekrar nst bağlndı ve sancılar daja da şiddetlendi.. Saat 6 ya gelirken ıkınma hissi kendi gelmeye başladı ve afedersiniz sanki büyük tuvaleti altıma yapcak gibi hissettim ve annem direk doktoru çağırdı. Muayene ettiler ve evet bebğin saçı görünüyor dendi. Doğum başlıyor saat 6. 15 gibi doğum başlıyor denildi. Doktor sancı gelince son nefesine kadar ışın gidince derin nefes al dinlen dedi ve tamamen onu dinledim. Bağırmak yerine sancı gelince son güç ıkındım ve 3 4 ıkınmada saat 6 43 te çok şükür kızım doğdu. Ve doğar doğmaz okdar rahatladım ki. Dk sonra tekrar sancı geline başka bebek mi var hala sancım var dedim😂oda plasenta ayrılıyormş. 1 ekimde doğurdum ve 2 gün sonra 1 aylık olcaz allahım herkesin yarıdmcısı olsum sağlıklw kucaklayın hepiniz yavrularınız🤲❤️