Gezgin01 Erkek bebekler gününü bekler diyorlar bu konu da bilgisi olan var mi ya da bebeği erkek olup da geç gelen ebe bana 37 den itibaren adaçayı içmeye başla dedi günde 3 hurma dedi peki adaçayı doğumu tetikler mi
3prens1prensesmom Gezgin01 ada cayini bilmiyorum ama benm ilk dogumum 36 ikincisi 35te oldu 3.gebeligim suanda 31 haftada ciger gelistirici yapildi sancilarim durduruldu 2 haftadir kasilmalarim var 37+2 olduk
minnnie Gezgin01 Evet, ada çayı tetikler. Norm doğum istiyorsanız doğum nefeslerini de çalışsanız fayda görürsünüz.
Gezgin01 minnnie teşekkür ederim elimden geldigince yapıyorum doğum nefeslerini Rabbim sağ saglim kucagimiza almayı nasip etsin