ballibocek sinemmyilmaz_74 emzik aldım bilmiyorum kullanır mı ama Philips avent aldım. Aynı şekilde viveronu da ordan aldım cam aldım. Abimin eşi de eş zmaanlı biberon almış bize o da wee bebek. Hepsi bebeği bekliyor şimdi :))
cansualisa Hahaha kafa gitmiş Bnm temizleyiciii okuyorum😅😅lansıhonnn aldım baby plusss ta emzik aldım denilmem bakalım kızımda phılıpss aldım emmedi hiç şimdi muadiliii diyorlar e bebektekiniiii
Burciin19 sinemmyilmaz_74 kesinlikle avent veya wee baby ilk oğlumda ikisindende çok memnun kaldım emzikte avent ultra air