Bebegimizolsun Benim kız herhalde içeride inşaat işçisi gibi ya sabah 5 te insan nasıl acıkır Uykudan uyanıyorum ki acıkmışım midem bulanmaya başlamış bile benim gibi olan kızlar varmı ya benim kız mı biraz pis boğaz ben mi bilmiyorum 🤣🤣🤣🤣
Eldgrn Bebegimizolsun bazen uyanıyorum ama tutuyorum kendimi mecbur zaten şimdiden haddinden fazla kilo aldım diyorum Bari böyle dizginliyim kendimi
starrysky Bebegimizolsun ben de öyleyim mahvoldum. Gece uyanınca midem acıyor açlıktan. Gündüzleri yemek yedikten 2 saat sonra acıkıyorum tekrar sanki hiç yemek yememişim gibi zor bir durum sürekli elimde meyveyle dolanıyorum. Allah yardım etsin bize vallahi🙏🏻
Ozlemkutlu Bebegimizolsun bende öyleyim valla hep sabaha karşı acikiyorum bişey yemesem midem bulanıyor o saatte kalkıp biseyler yiyom valla sanırım bizim kizlar biraz pis boğazlar 😂😂
[silindi] Aynı durumdayim canım 33, haftaligim ve sabaha karşı kızıcım sanırım çok acıkıyor yani öyle böyle değil nasıl bir açlık ki hiç yasamadigim türden bişey sanki on gün hiç yememisim gibi öyle ızdırap verici bir açlık 😂😂😂 inan az bile tarif ettim
Bebegimizolsun [silindi] hahahah ay aynı ya bunların hepsi 🤣🤣🤣 sanki çocuk işçi çalıştırıyoruz içeride 🤣
Bebegimizolsun Eldgrn ayy ya bende öyle valla Bazen yemiyorum valla bende aşırı kilo aldım Bazen de dayanamıyor midem çok kötü oluyor yemezsem mecburen yiyorum
Bebegimizolsun starrysky ayy valla bende öyleyim 2 saate bir acıkıyorum gündüzleri Geceleri de sabahı zor ediyorum Allah sonumuzu hayır etsin 🤣
Bebegimizolsun Aybuke42 valla rahat 6-7 kg almışımdır Bünyem kilo almaya okadar müsait ki anlatamam eskiden nefes alsam kilo alıyordum şimdi direk yiyorum inşallah yarım dünya olmadan çocuk doğar 🥺 Sen kaç kg aldın
Bebegimizolsun Ozlemkutlu evet ya bende aynısıyım valla kusuyorum sürekli yemezsem mecbur kalkıp bişey yiyorum o saatte insan ne yiyeceğini şaşırıyor valla 🤣 Kız bizde bende eşimde pis boğazızdır🤣🤣🤣bizim kız kaçınılmaz yani pis boğaz olması 🤣
Aybuke42 Bebegimizolsun ben 5kilo aldım da ilk hamileligimde bu zamanlar 10kg felan almıştım normalmiş o zaman bende kilo almak istiyorum 😪
Ozlemkutlu Bebegimizolsun aynen valla benimde çok kotu midem bulanıyor biseyler yemezsem Bizdede öyle benle eşim biraz pis bogazliyiz saat kaç olursa olsun hiç farketmez kalkıp biseyler yeriz inşaallah kızım da pis bogazli olmaz ya😂😂
gokce66 23 haftalikken bi ara gece 3 de karpuz ekmek üzüm ekmek yediğimi bilirim 😂 midem bulandiktan sonra şükür o krizlerim durdu 30 haftaligiz
Bebegimizolsun gokce66 inşallah benimkide bir an önce biter ya Gece acıkmalarınn gecikince bebeğin kilo alımı falan durdu mu
33aysel33 Gece 3 4 hiç fark etmez benim de sanki midemi kemiriyor agliyacak gibiyim nerdeyse bir ekmek yiyip geri uyuyorum🥺
Bebegimizolsun 33aysel33 ayyy ya yeminle aynı şeyleri yaşıyoruz Ben bilerek ekmek aldırmıyorum olsa bende 1 ekmek yer yatarım kesin öyle aparatif ağzıma bişey atıyorum hemen
Bebegimizolsun Aybuke42 ayyy keşke tek derdim kilo almak olsa ya ne şanslısın Bende aşırı kiloluyum aldıkça alıyorum inşallah almam bende bu gidişle 20 kg alırım son zamana kadar kesin
QUEEN0888 Bebegimizolsun Aaa))yanlız diğilmişim bende çoook acıkıyorum😵💫😵💫😵💫Böyle gitse 100kq olcam 😫
Bebegimizolsun QUEEN0888 aynen ya insanı çok zorluyor sürekli acıkmak kilo alınca insan daha çok morali bozuluyor
33aysel33 Bebegimizolsun kesmiyor ki öyle yapıyorum geri uyanıyorum anca ekmekle birşey yediğimde kesiyor aman kilo gider oğlumun canı sağolsun😂😂😂