gbdl2023 denizmanzarasi ilk gebeliğimi kaybedince ikinci de ikili testten sonra yapicaz denildi 13 haftalikken oldum suan 21 haftalığım
Fatime07 denizmanzarasi ilk gebeliğiniz mi öncesinde bir kaybınız falan olduysa rahim ağzı kısalığından doktor ultrason da bakıyor ona göre karar veriyor
Feri Elzn bol su sabahları aç karnına erik kayısı yiyorum bide duphalac aç karna iyi gelıyor ama bende de cok gaz oluyor düzenli bende çıkamıyorum.Dr dulcosoft dedi daha organik dıye ama işe yaramadı bende duphalac da içebilirsin dedi o iyi gelıyor
Ozcankbra Elzn gece yatmadan bir bardak suyun içine kuru kayısı koy sabahleyin hem suyunu hem kayısısını iç ben öyle yapıyorum çok iyi etkiliyor beni
Elifengin İlkini 25 haftada kayıp ettim, o yüzden hamile oluşursa 13haftada dediler… olcmeden atildi cok sukur🤲🏻
Zehradzcn İlk gebeliğimde 22. Haftada oldum. 33+4 de doğdu. İkincide önlem amaçlı 12. Haftada oldum. İnşallah daha uzun süre durur sağlıklı şekilde doğar yavrularımız.