ballibocek Boyatmamak en iyisi tabii bana doktor 5. Aydan itibaren dedi o da asla eski notalarında (işte piyasda vrolanlar) değil dedi. Phyto color aldım, içeriğine de baktı doktorum, o dönemde bir etkinlik vardı ve boyamak istedim bir kez boyadım açıkçası..
MeralP Doktorum 5. Aydan sonra boyatabilirsin demişti ama ben saçlarım sarı ve bol beyazlı olmasına rağmen boyatmayacağım