Kelebekk-0307 Merhaba bebeğim 7 aylık oldu emzirirken hala diğer göğsümden süt akıyor tam olarak ne zaman düzeliyor bu durum gece ıslaklığa uyanıyorum rahatsız ediyor yapış yapış hissediyorum çünkü. Tecrübeli anneler yardım lütfen
isimyazmakzorunlumu Kelebekk-0307 ne zaman düzeliyor bilmiyorum ama genelde böyle durumda diğer göğse mochi gibi süt toplama pompası koyuyorlar akan süt boşa gitmesin diye.
Kelebekk-0307 isimyazmakzorunlumu evet ben almamıştım ondan simdi alsam mı diye düşünüyorum geçer düzelir deniyordu ama yok benim hala aynı