busra009 Bu ikinci hamileliğim oğlum 9 yaşında ve o kadar zor bir doğumum olmuştu ki şimdi de 119 günüm var daha ama rüyalarımda bile doğuruyorum ve o kadar korkuyorum ki normal doğumdan sezeryan doğumun da sonrasının zor olduğunu söylüyorlar napıcam çok kararsızım bana akıl verin lütfennn🥺
zeynepikra_61 busra009 Kelin ilacı olsa kendi başına sürer 🤷🏻♀️😩 ikinci doğumum ilk doğumum kolaydı ama bir kaç doğum hikayesine denk geldim rüyalarım kabusa döndü vallahi kaldı 23 gün dün geceden beri sancım var sanırım ne yapacağımı nasıl bir yol izleyecegimi bilmiyorum 🤷🏻♀️🤐 azalır diye bekliyorum ara ara geliyor artıyor gibi eşime de söylemedim adamı yolladım işe şimdi üç buçuk atıyorum 😩🙅🏻♀️
Meltemms busra009 Salı doğumum var sabah öğle akşam her saniye doğum düşünüyorum korkmaktan yoruldum artık biran önce şu sitresten kurtulmak istiyorum sürekli eşime bakıp aglıyasım geliyor düşünmemek için hep bişeyler yapıyorum ama genede aklımdan çıkmıyor ilk gebeliğim 🥹
Beyzats busra009 Kaçtane kadın normal ve sezeryan doğum yapiyor Senin ki de bak ilk zordu ama gecti kendini bu kadar kasarak korkutarak kötü etkiliyorsun güzel düşün İyi olsun Dua et . Kudret güç ve merhamet sahibi olan rabbine sığın 🤲😊
AzraFarah busra009 benimde sezeryanla oldu İlk doğumum,çok zor geçti, ikinciden çok korkuyorum, normal olsa normal yaparım diyorum. Ama genellikle ikinci doğumun daha kolay olduğunu söylüyor herkes,biraz böyle içimizi rahatlatalim bence.
Beyzats zeynepikra_61 Lütfen canım başkaların doğum hikayeleriyle kendini bu kadar etkileme iyi düşün ve kendini ona hazırla doğumda gevşemen rahat olman çok önemliyken sen şimdiden kendini geriyorsun yapmayin 😕
Kelebekk-0307 zeynepikra_61 ilk doğumunun kolay olmuş neden korkuyorsunuz ki normalde ikinci doğumlar daha kolay olur çünkü vücut ona müsait hale gelmiştir benimde dogumum kolay oldu çok şükür ki doktorum ikincisi çok daha kolay olacak hiç korkma demisti burada yazilan hassas hikayeleri okumamanizi tavsiye ederim herkesin doğumu bir degil
zeynepikra_61 Beyzats evet gerçekten öyle neden korkuyorum onu da bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama beklenen gün geldi gibi 🤷🏻♀️😬
Beyzats zeynepikra_61 Haklısın seni anlıyorum benim ilk doğumum olacak ve az zaman kaldı. Ama önce rabbimin yardımi ve sonra kendi gayretimizle güzel bi şekilde atlatacaz
Kelebekk-0307 busra009 ikinci doğum daha kolay olurmuş içinizi ferah tutun kendinizi kötüye odaklamayin sağlıkla kucağınıza alın inşallah
busra009 Kelebekk-0307 amin. Ama korkuyorum işte sezeryan mı olsam ki bitse gitse diyorum kafam çorba 🥺
Kelebekk-0307 busra009 sezaryen da nasıl okur bilgim yok açıkçası benim normal oldu ilk olduğu için korku yoktu içimde rahat geçti
sedefyrs1101 İkinci doğumum olmasına rağmen ben bile korkuyorum ilk doğumum kolaydı ama işte sancı kısmı zorluyor birde 15 aylık oğlum var gündüz sancım gelirde evde kimse olmazsa vs. Düşünmek de korkutuyor akışına bırakmak lazım 🙂