zeynepikra_61 kasılmalara dk tutun,,,ama adet ağrısı gibi ağrı ve bağırsak hareketleri bebegin baski yaptığını gösteriyor,eger 2-3 kez daha lavaboya çıkma durumunuz olursa bi acile gidin, çünkü dün bu ağrıyla hastaneye gittim,bebek aşağıda, aşırı baski yaliyor,sanci yok ama ağrı çok, yatış verdiler,her an dogum olabilir diye,ama ben imza verip çıktım