Papatya1997 Prensesim- yaaa üzüldüm dıger kayıpların ıcın Ama bak bebısın artık 30 haftayı gectı erken bıle doğsa yasama oranı çok büyük Tabı sen yıne kendıne dıkkat et ama çok da sıtrese gırme artık bebısın sıtresten üzüntüden çok etkılenır
Prensesim- Papatya1997 evet elimden geldiği kadar stres yapmamaya çalışıyorum ama en ufak bir yerim ağrırsa büyük korku sarıyor 😔 ama bu günümede çok şükür ediyorum çok teşekkür ederim cnm güzel dileklerin için ❤️🥰
Papatya1997 Prensesim- ayy bılmıyorum ya bende gün sayıyordum aynen sağlık olsun 😟 hayırlısı böyleymiş bır de hastaneyı aramasam rezıl olurdum randevum yok dıye