39+1deyim dün nstde de bariz sancılarım çıktı ikinci kez girdiğimde sancım yoktu dünden beri karın ağrısı gibi sancılar yaşıyorum gece sıklasmadigi için hastaneye gitmedim. Sancılar saatte bir yarım saatte bir tarzında. Sizce doğuma hazırlık süreci mi bu arada ilk gebeliğim